marți, 17 martie 2009

Oripilat

Sunt eu defect, dar nici chiar asa. Tin un blog doar pentru a putea sa-mi arat simtul critic, dar despre ce vreau sa scriu in seara asta, o sa fie cu totul altceva.
Am repetat greseala. Am deschis teveul. Mai bine dadeam o laba sau sunam vreo vaca.
Sunt marcat. Romani de cacat, ma simt un cacat. Vindem copii? Am ajuns sa ne vindem copiii? I-as omori pe toti. Tigani, tarani,nu stiu ce pula mea erau, dar i-as fute in gura cu o canistra plina de benzina si apoi le-as da o tigara. Oameni buni, ce dracu' facem?!?!?! unde cacatu ma-sii am ajuns? vindem copii ca pe vacile la targ? nu mai inteleg.... se pare ca sunt defect in lumea asta.
Sfanta Pula, ce se intampla cu voi maimute cretine? Sunt oameni care dau o groaza de bani pe tratamente ca sa poata sa conceapa un copil!!!! Ce o trece prin capul unui copil? "-Io-te, mama negociaza pentru rinichiu' stang si tata pentru lobul superior al ficatului. Ce dracu is alea? Iar se enerveaza, sa vezi ce omor ii da lu mama diseara. Pe mine m-o lasa in pace?M-a durut capu rau de tot data trecuta.Sper sa vanda alea si poa' asa o sa-mi ia si mie o bicicleta, ca a lu fiu' lu' primaru'.Ce ma bucur!!!!Nu ma bucur, o sa aiba bani mai mult de bautura, bataie mai multa ...."
Uneori, ca in momentul asta, mi-as dori sa fiu la parnaie, sa le astept pe animalele alea.Comitet de primire. Ce i-as fute!!!! Numai la ficati si rinichi.
Sunt momente ca acestea cand as vrea sa fiu prin China sau vreo tara araba. Pedeapsa cu moartea. Sa mor ca as trage!!!