marți, 17 martie 2009

Ma plictisesc

Stau. Nu reusesc sa adorm. Mi-e somn. Abia am ajuns acasa. Vreau o curva. pe cine sa sun la ora asta?
Sunt plictisit de curve. Si de proaste. Si culmea, nu-s misogin!!!!!
Mi-e foame. In schimb citesc. Ca o pula sunt si eu. N-aveai ce face mai boule?!?!
Hai sictir, fa pizda! Te-ai trezit si tu ca o vaca proasta sa te comentezi singura pe blog? Futu-i, fa-ti si tu niste prieteni din lumea blogger-ilor, poate o sa reuseasca sa te citeasca si pe tine vre-un retardat, ca e veveveul plin de ei. Si mai suge si pula, asa cum stii tu. Nu ma deranjeaza nici acum verigheta de la mana ta. Plangi?
Te-am dezamagit! Trist.Tu, nu eu. Raman acelasi miserupist ca si inainte! "Mai inghite din saliva ,te rog..." Ce ochi galesi aveai cand ma sugeai.
Ce rima de cacat! Ma bag la somn. Jet